dinsdag 10 oktober 2017

Zo, de vakantie is voorbij, dus kan het "bouwen" nu eindelijk gaan beginnen.

Maar voor het zover was, ben ik zaterdag 7 september  voor de eerste keer naar de modeltreinbeurs in de Expo-hal in Houten geweest. Hoe groot was mijn verbazing om te ontdekken hoe groot en uitgebreid deze was. Indrukwekkend!
Ik was op zoek naar 2 wissels en heb ze daar gevonden!

Het blad van de treintafel wordt opgebouwd uit 5 MDF-platen van 52cm breed en 12mm dik. In de ondersteuningsbalkjes heb ik van tevoren op meerdere plaatsen gaatjes geboord voor de doorvoer van alle snoertjes.

Het blad is klaar!
Hij heeft de afmeting van 260x160cm.
Rondom afgewerkt met een lat voor versteviging.

De volgende stap is het maken van poten met zwenkwielen.

1 opmerking:

  1. Beste Coen, eerst en vooral. PROFICIAT & BEDANKT. Wat een verhaal, zeer mooi en leerzaam, ik heb ervan genoten en hoop dat jij er ook veel plezier aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen