woensdag 29 november 2017

Voorlopig zit het werk aan de bovenkant van de tafel er op. Alle rails ligt en de hele baan is verdeeld in 4 groepen en een aantal aparte sectoren, zoals ik in het vorige verslag schreef. Iedere sector krijgt een aparte aansluitrail (ik heb er bijna 30 gemaakt) en alle draden van rails en wissels hangen nu los onder de baan.


hier moet hij komen.
Toen de hele baan lag, wist ook waar het draaiplateau moest komen. Een groot gat in je tafel zagen, kun je maar één keer fout doen😅. Maar zoals je op de foto's kunt zien, ligt hij perfect!

Ik heb 1 sein en ook deze heb ik in het baanplan verwerkt.

    
het gat zit op z'n plek.

eindresultaat.
De volgende stap was het maken van een plaats voor het bedieningspaneel. Het paneel komt aan de voorkant van de tafel en kun je na gebruik onder de baan schuiven. Hiervoor heb ik een oude keukenla met geleiders als basis gebruikt.
Op de foto's zie je een demo-opstelling.

demo-opstelling bedieningspaneel
lade dicht















Nu wordt dit mijn werkterrein...........ik duik de komende tijd even onder!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten