donderdag 21 december 2017

Beste mensen, nog even een update voor de Kerst.

Hè, hè........het meeste werk onder de tafel zit er voorlopig op. Ik heb wel een paar keer flink m'n kop gestoten, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt. De komende tijd hoop ik weer wat meer boven de tafel bezig te zijn.

In de afgelopen weken heb ik het volgende kunnen doen:



1. alle draden van de aansluitrails(18) hangen klaar om aangesloten te worden;



2. de kabels met de draden voor de wissels en ontkoppelrails(29) hangen ook klaar om aangesloten te worden;





3. het bedieningspaneel is klaar. Trafo's, aansluitrails, wissels ed kunnen aangesloten worden;











4. Cor, kijk..........het draaiplateau werkt ook! Ik heb daarvoor wel 21 draden moeten verlengen, maar alles deed het in één keer!


2 opmerkingen:

  1. Hallo Coen,

    Ik weet dat dit een baan is van 3 jaar geleden maar heb je misschien ook het baanplan ervan? Of misschien nog wat foto's van bovenaf? Ik vind dit een mooie baan en wil dit met een beetje eigen aanpassingen hier en daar (na)maken.

    Mvg, Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Baan plan zou leuk zijn. Maar wat zijn de afmetingen ?

    BeantwoordenVerwijderen