woensdag 1 november 2017



Yes..........weer een stapje verder. Ik heb de hele baan nu op hoogte liggen en alle stukken van de bedding met elkaar verbonden.
De plaatsen waar de pijlers komen te staan, is nog niet definitief. Dat hangt er van af hoe de rest van de baan komt te lopen. Op sommige plekken zullen ze straks helemaal niet zichtbaar zijn omdat ze onder een berg, achter een schuine bedding of muur komen te staan. Ook zal ik nog gaan kiezen voor variaties in pijlers. Maar dat is van later zorg!



Nu ben ik bezig met het verdelen van dit stuk baan in secties en het vastleggen van de rails op de ondergrond.

Ik wil straks nl. met één trafo meerdere treinen laten rijden op dit deel. Daarom isoleer ik een paar gedeelten, die ik straks met een schakelaar kan in- en uitschakelen, om treinen op bepaalde gedeeltes stil te zetten.



Op de foto zie je, op de voorgrond, de rails en de bedding al klaar liggen voor de verbinding naar de lage baan.
En Cor..........ik heb nog nagedacht over jouw tip mbt de flexibele k-rails, maar er uiteindelijk toch voor gekozen om dit zo te laten. Ik neem het wel mee om te kijken of ik het later ga toepassen op een deel van de lage baan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten